Friday, December 11, 2009

Kisah Geram..

hmm bagaimana aku nak bawa cerita ku ini, kisah berlaku Jumaat, 04/12. Almaklum sebagai peniaga online, boleh nak katakan setiap Jumaat, aku akan ke Jln TAR/Kenanga atau memana port yg bleh ku borong tudung unt online biz aku..

Nak jadikan citer, ada la sorang ahkak ni, sesama memilih tudung, dia klimaks dulu, pas bayor,ambik resit, tup2 di capai beg kelompeng (bahser org pahang/plastic bahse omputih), selamberrrrrr ej..(baca ala pyan habib)..dah 5 min baru aku sedar..gelabah gak laa..

pikir kan RM yg dah aku spent tuk isi kelompeng tu..isi lam kelompeng tu aku beli kat kedai sebelah..takde la banyak mana..lam rm300++..

Pas dah spent kat kedai A(aku namakan), aku berganjak ke kedai B dengan menjinjing kolempeng berwarna pink lagiiikk...ahkak tu tengah rancak pilih tudung Lycra oning kotak2 persis kotak parfum burberry tu...

dik kesilapan ahkak yg takde civil tu, aku mintak la dgn tokey kedai tu nak pegang kelompeng dia yg berkarer hitam..nilai belian ahkak tu rm700++..ye laa kan..bukan salah aku...nanti bleh la set jumpa kat memana unt xchange kelompeng tu...

malang nasib, aku tak berjaya..huhuuuu

balik la aku dgn tangan kosong.....

Besoknya, Sabtu 05/12 ..dah tengahari dapat berita..itu pun aku yg call.....lahabau sungguh...walhal tokey kedai dah janji nak call aku, bila dapat barang...

Ahkak tu takde langsung rasa bersalah..nak sms aku say sorry..takde CIVIL ..aku ulang TAKDE CIVIL yer adik2...

bikin aku susah aje redah jammed hari sabtu nak kolek kelompeng pink ku...

Moral of the story : Periksa beg sendiri dulu sebelum beredar, jgn main rembat aje..kelalaian anda menyusahkan org lain taw...

so aku labelkan ahkak tu *&%$#"

Comment pls...

0 comments:

Post a Comment

.blogspot World [e-Biz]